3. Blogerska konferenca o vplivnostnem marketingu

3. Blogerska konferenca o vplivnostnem marketingu (foto: Saša Aleksandra Prelesnik) Saša Aleksandra Prelesnik

Založniška hiša Adria Media Ljubljana je v Mestnem muzeju Ljubljana organizirala 3. Blogersko konferenco, na kateri so vplivneži, strokovnjaki in predstavniki podjetijgovorili o moči in pomenu vplivnostnega marketinga.

Na konferenci so sodleovali novinarka in vplivnica Nataša Mernik, urednica in vplivnica Ana Cepec in ena najbolj uspešnih slovenskih youtuberk Nika Erčulj.

Za bolj strokovno-analitični del programa je poskrbel digitalni strateg Črt Podlogar.
Vodja marketinga in odnosov z javnosti v Lisci, Barbara Pungerčič Puntar, je predstavila projekt sodelovanja z mikroinfluencerji za specifično linijo, razkrila pa je tudi, kaj je za njih odločilnega pri izbiri influencerjev.

Sklop predavanj na konferenci se je zaključil z okroglo mizo, na kateri je moderator David Urankar gostil Sašo Kapetanoviča, Jureta Gregorčiča in Cirila Komotarja, ki so svojo ljubezen do avtomobilov in vloganja združili pod blagovno znamko Atmosferci.

Na koncu konference je uredništvo Cosmopolitana letos prvič podelil priznanja Cosmo influencer 2019 za najbolj karizmatične in navdihujoče vplivneže.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri